Preceňujte ponuky podľa vami určených požiadaviek. Aby všetko fungovalo ako má, musíte po aktivácii nastaviť celý projekt správne. V článku si povieme, na čo nesmiete zabudnúť a k čomu sú dané dáta potrebné.
Šetrite čas a odhaľte svoje nedostatky
Premýšľate, akú pricingovú stratégiu zvoliť? Začnite s Pricing Auditem. Bezplatne zanalyzuje vaše produkty a poskytne ucelený prehľad o vašom sortimente. Zistené nedostatky rovno upravíte v Pricing Foxu.
Prvé kroky v aplikácii
Akonáhle aplikáciu v Mergado Store zapnete, najskôr na vás čaká Nastavenie. Na úvod by ste mali svoju pozornosť smerovať na napojenie e‑shopového systému. Líška je kompatibilná s týmito platformami:
Vyberte e‑shopové riešenie
Na karte Nastavenie v sekcii Napojenie, zvoľte systém, na ktorom máte svoj e‑shop vedený.
Ako postupovať pri napojení na vyššie zmienené platformy, nájdete pod jednotlivými odkazmi. Každý systém má svoje špecifikácie, preto túto časť nepodceňujte. Dôkladne preštudujte priložené návody, vďaka ktorým e‑shopový systém s aplikáciou úspešne prepojíte.
Potom sa presuňte k Nastaveniu projektu. Je potrebné vyplniť tri najdôležitejšie prvky:
- vstupný a výstupný element,
- párovací element s ITEM_ID,
- URL vášho konverzného feedu.
K čomu tieto dáta aplikácia potrebuje?
- výstupného elementu zapíše cenu zmenenú.
- Na základe párovacieho elementu s ID produktu a adresy konverzného feedu páruje aplikácia vaše produkty.
- Ďalej bude tieto dáta čerpať pre stavbu štatistík a diagnostiky, ktorými aplikácia disponuje.
Nechajte sa viesť sprievodcom
Obávate sa, že pre vás bude Pricing Fox príliš zložitý? Po spustení aplikácie vám s nastavením najnutnejších krokov pomôže integrovaný sprievodca.
Keď dokončíte všetky technické požiadavky, odporúčame ihneď vytvoriť aspoň jedno pricingové pravidlo.
Majte na pamäti, že po prvom spustení pravidiel môže trvať až 24 hodín, kým sa vám všetky dáta načítajú. Interval však nie je pevne stanovený, ovplyvňuje ho spravidla počet produktov.
Povedzte líške, podľa čoho má preceňovať
Vytvorte si prvé pravidlo, zo začiatku vám stačí testovacie. Na karte Pravidla, kliknite na Vytvoriť nové pravidlo.
K úspešnému spusteniu stratégie je potrebné vyplniť:
- či chcete byť drahší/lacnejší alebo s rovnakou cenou,
- od čoho sa má cena „odraziť“ – od pozície či konkurenta,
- o koľko sa má hodnota líšiť.
Princípu testovacieho pravidla a spôsobu jeho práce s dátami sa podrobnejšie venujeme v tomto článku.
Ďalšie nastavenie je už na vašom uvážení. V následných krokoch nájdete napríklad obmedzenie nákupnou cenou či zaokrúhľovanie. Detailnejšiu stránku Pravidla predstavujeme v tomto videonávode.
Po nastavení všetkého spomínaného si nezabudnite výstupné dáta pravidelne kontrolovať na e‑shope a takisto aj na Heureke, aby nedošlo k nežiaducému cenovému rozdielu. Ako vodítko pri prvom spustení vám poslúži checklist v Prehľade i nápoveda. Ak si nebudete vedieť rady alebo máte nápad na vylepšenie, napíšte nám.