Preceňujte ponuky podľa vami určených požiadaviek. Aby všetko fungovalo ako má, musíte po aktivácii nastaviť celý projekt správne. V článku si povieme, na čo nesmiete zabudnúť a k čomu sú dané dáta potrebné.
Pricing Audit, spustenie aplikácie, výber e-shopového systému, dokončenie nastavení, vytvorenie prvného pravidla.
Šetrite čas a odhaľte svoje nedostatky
Premýšľate, akú pricingovú stratégiu zvoliť? Začnite s Pricing Auditem. Bezplatne zanalyzuje vaše produkty a poskytne ucelený prehľad o vašom sortimente. Zistené nedostatky rovno upravíte v Pricing Foxu.
Prvé kroky v aplikácii
Výber e-shopového riešenia.
Akonáhle aplikáciu v Mergado Store zapnete, najskôr na vás čaká Nastavenie. Na úvod by ste mali svoju pozornosť smerovať na napojenie e‑shopového systému. Líška je kompatibilná s týmito platformami:
Na karte Nastavenie v sekcii Napojenie, zvoľte systém, na ktorom máte svoj e‑shop vedený.
Ako postupovať pri napojení na vyššie zmienené platformy, nájdete pod jednotlivými odkazmi. Každý systém má svoje špecifikácie, preto túto časť nepodceňujte. Dôkladne preštudujte priložené návody, vďaka ktorým e‑shopový systém s aplikáciou úspešne prepojíte.
Ak ani jeden systém neodpovedá tomu, ktorý pre svoj e‑shop používate vy, nezúfajte. Ak je možné v administrácii e‑shopu nahrať a pravidelne automaticky aktualizovať adresu feedu či formát CSV, môžete využiť výstupný XML feed z Mergada alebo export z aplikácie. V prípade, že si neviete rady, obráťte sa na nás.
Obr. Nastavenie projektu.
Potom sa presuňte k Nastaveniu projektu. Je potrebné vyplniť tri najdôležitejšie prvky:
vstupný a výstupný element,
párovací element s ITEM_ID,
URL vášho konverzného feedu.
K čomu tieto dáta aplikácia potrebuje?
výstupného elementu zapíše cenu zmenenú.
Vstupný element sa musí vždy zhodovať s tým, ktorý máte vyplnený vo svojom feede, výstupný ide ľubovoľne premenovať.
Na základe párovacieho elementu s ID produktu a adresy konverzného feedu páruje aplikácia vaše produkty.
Párovací element sa musí zhodovať s tým elementom, v ktorom posielate ID produktu vo feede – napríklad ITEM_ID.
Obávate sa, že pre vás bude Pricing Fox príliš zložitý? Po spustení aplikácie vám s nastavením najnutnejších krokov pomôže integrovaný sprievodca.
Keď dokončíte všetky technické požiadavky, odporúčame ihneď vytvoriť aspoň jedno pricingové pravidlo.
Majte na pamäti, že po prvom spustení pravidiel môže trvať až 24 hodín, kým sa vám všetky dáta načítajú. Interval však nie je pevne stanovený, ovplyvňuje ho spravidla počet produktov.
Sprievodca prvým nastavením.
Povedzte líške, podľa čoho má preceňovať
Vytvorenie nového pravidla.
Vytvorte si prvé pravidlo, zo začiatku vám stačí testovacie. Na karte Pravidla, kliknite na Vytvoriť nové pravidlo.
Povinné údaje k úspešnému vytvoreniu pravidla.
K úspešnému spusteniu stratégie je potrebné vyplniť:
či chcete byť drahší/lacnejší alebo s rovnakou cenou,
od čoho sa má cena „odraziť“ – od pozície či konkurenta,
Po nastavení všetkého spomínaného si nezabudnite výstupné dáta pravidelne kontrolovať na e‑shope a takisto aj na Heureke, aby nedošlo k nežiaducému cenovému rozdielu. Ako vodítko pri prvom spustení vám poslúži checklist v Prehľade i nápoveda. Ak si nebudete vedieť rady alebo máte nápad na vylepšenie, napíšte nám.
Aneta se stará o celkovou obsahovou část. Píše pro vás články, pečuje o sociální sítě a připravuje audiovizuální obsah. Ve svém volném čase ráda sportuje a na svět se nejraději dívá z vrcholků hor.