Ako preceňovať s Pricing Foxom na ExitShope

Nielen na základe vášho želania sme do aplikácie pridali ďalšie napojenia. Tentoraz sme vyrazili naproti užívateľov shopsystému ExitShop. Začítajte sa do návodu, v ktorom vás prevedieme celým nastavením.

Napojenie e‑shopu do Mergada

Pricing Fox je aplikácia dostupná v Mergado Store – preto je potrebné pridať najskôr svoj e‑shop do platformy Mergado. Aby ste vytvorili nový export, musíte mať skopírovanú URL XML feedu. Presunieme sa do administrácie ExitShopu, do záložky Obchody, ktorú nájdete v ľavom paneli. Cez tlačidlo Ovládací panel v stĺpci Akcie sa preklikne na stránku, na ktorej si rozkliknite XML výstupy. Tu si skopírujte URL feedu pre Heureku, ktorý vložíte do Mergada.

XML výstupy v administrácii ExitShopu.

Prechádzame k dôležitej časti – vloženie a úprava XML feedu v Mergade. Ak ste si už vložili skopírovanú URL feedu svojho e‑shopu, doplňte na jej koniec parameter ?add=primary_id,purchase_price. Na tento zásah nesmiete zabudnúť, inak by sa vám nesprávne napárovali produkty.

Akonáhle parameter vložíte, nechajte feed načítať. Ďalej si vyberte formát Heureka pre vstupný i výstupný XML.

Neviete si rady? Prečítajte si, aké prvé kroky v líške podniknúť alebo nám napíšte a my vám pomôžeme.

Ako postupovať v aplikácii

Po aktivovaní Líšky sa vrhnite na jej nastavenie. Vyplňte požadované údaje a párovací element do e‑shopu PRIMARY_ID, aby párovanie mohlo prebehnúť.

Nastavenie elementov v aplikácii Pricing Fox.

Potom zaškrtnite checkbox napojenie ExitShop. Vyskočí na vás okno, v ktorom musíte vyplniť API kľúč, aby mala appky pracovať s nejakými dátami.

API kľúč v administrácii ExitShopu.

API kľúč získate v administrácii svojho e‑shopu pod záložkou Aplikácie. Pokiaľ ho už máte vytvorený, skopírujte ho a vložte do Pricing Foxu.

Po vyplnení API kľúča je nastavenie na konci. Vytvorte si svoje prvé preceňovacie pravidlo a výsledné ceny pošle líška do vášho e‑shopu cez API. Následne si vložte feed do Heureky.
Chcete mať svoje produkty pod dohľadom? Monitorujte ich pomocou exportov alebo v detaile produktu – prečítajte si o týchto témach na našom blogu.

 

Súvisiace články