Chcete mať prehľad o tom, aké produkty ste výrazne zlacnili alebo zdražili a aké preceňujete ručne? Nielen to zistíte vďaka Varovaniu v Pricing Foxe. Táto karta slúži na kontrolu, či máte všetko nastavené tak, ako chcete. Neobsahuje vážne problémy, ktoré by bránili pricingu. Poďme sa na jednotlivé detekcie pozrieť.
Precenenie limitované obstarávacou cenou
Pokiaľ do Pricing Foxu zadáte element s obstarávacou cenou, Líška ju použije ako hranicu, ktorú stráži. V Diagnostike nájdete tri detekcie:
Nová cena je nižšia ako hodnota v elemente s obstarávacou cenou
Pokiaľ v pravidle nenastavíte limit obstarávacej ceny, môže nová cena klesnúť pod jej úroveň. V niektorých prípadoch to ale bude vašim zámerom, napríklad ak chcete byť na prvých priečkach na porovnávači.
Vstupná cena je nižšia ako hodnota v elemente s obstarávacou cenou
Táto detekcia slúži hlavne ako upozornenie. Niektorí e‑shopári majú vo feede namiesto nákupnej ceny dodávateľskú. Skontrolujte si, ako to máte vy a či Líške neposielate chybné dáta.
Nová cena je limitovaná hodnotou v elemente s obstarávacou cenou
Po prebehnutom precenení dosiahla nová cena nastavený limit.
Pricing obmedzený manuálnymi limitmi
Pokiaľ ste v nastavení pravidiel použili aj manuálne limity, môže sa stať, že sa po pricingu nová cena zastaví na ich hranici. Takéto produkty odporúčame skontrolovať a prípadne upraviť pravidlo.
Sortiment s výraznou zmenou ceny
Diagnostika vás upozorní aj na skokové zdraženie alebo zlacnenie produktov pomocou týchto dvoch detekcií:
- Produkty zdražené o viac ako 50 %
- Produkty zľavnené o viac ako 50 %
Taký sortiment si skontrolujte. Môže ísť o zámernú zmenu na základe vašej stratégie. Napríklad ak chcete výraznou zľavou prilákať nových zákazníkov. Tiež sa môže jednať o zle spárovaný produkt, napr. príslušenstvo k mobilu sa napáruje ku karte telefónu a potom sa podľa neho aj precení.
Produkty s ručne upravenou cenou
Detekcia Ručne upravená cena vám nájde všetky položky, ktoré sú manuálne precenené. Práve posledný release aplikácie obohatil Líšku o manuálny pricing. Pokiaľ vám táto novinka utiekla, prečítajte si článok. Spísali sme vám, na čo ručné precenenie využijete a ako ho nastavíte.
Zmeny pri detekcii si môžete nechať zasielať do e‑mailu alebo si ich vygenerujte na trvalý odkaz. Môžete tak sledovať iba to, čo vás zaujíma. Pokiaľ vám v súhrne detekcií akákoľvek chýba, napíšte nám a my ju do aplikácie pridáme.
V prvom diele tohto seriálu ste sa zoznámili s Problémami. Tie vás upozorňujú na produkty, pri ktorých správne neprebieha pricing a je potrebný váš zásah. V tomto diele sme si vzali pod drobnohľad Varovanie. Vďaka tejto karte skontrolujete, či všetko prebieha tak, ako chcete. V ďalšom pokračovaní sa pozrieme na Odporúčanie, ktoré vám pomôže vyšperkovať inzerciu do detailu.