Novinky v Pricing Foxe: Využite manuálny pricing a konfigurovateľné exporty konkurencie

Pricing Fox je nielen preceňovacím automatom, ale aj užitočným pomocníkom pri analýze trhu. Dáta o konkurencii a ich produktoch si môžete jednoducho vyexportovať. Odteraz máte na výber, aké informácie bude súbor obsahovať. Líška ponúka okrem automatického pricingu aj ten manuálny. Môžete si tak cenu produktov upraviť ručne. Kde nájdete nové možnosti a ako ich nastavíte, sa dozviete v článku.

Na čo využijete manuálny pricing

Premýšľate, prečo sme do preceňovacieho automatu pridali aj ručné nastavenie ceny? Vieme, že môžu nastať situácie, keď túto možnosť oceníte, napríklad:

  • Chcete zákazníkom ponúknuť akčnú cenu vybraného sortimentu na obmedzenú dobu. Do nastavenia zadáte novú cenu a platnosť, počas ktorej má trvať.
  • Vytvorili ste pravidlo a všimli ste si, že doňho spadá aj produkt, ktorý nechcete. Manuálny pricing využijete ako záchrannú brzdu. Nájdete konkrétny produkt a cenu opravíte. Nemusíte meniť celé pravidlo alebo výber, do ktorého spadá.

Kde nastavíte manuálny pricing

Produkty môžete ručne preceniť:

  • v zozname produktov na stránke Produkty,
  • alebo v detaile produktov.

Na stránke Produkty

Chcete upraviť cenu pri viacerých položkách? V zozname sortimentu na stránke Produkty môžete pod sebou postupne zmeniť všetky, ktoré potrebujete. Nemusíte tak prechádzať do ich jednotlivých detailov. A ako pricing nastavíte?

Manuálny pricing na stránke Produkty.
  1. Kliknite na ikonku modrej ceruzky.
  2. Zadajte novú cenu produktu.
  3. Nepovinne vyplňte obdobie, po ktoré cena produktu platí.
  4. Ak takto chcete preceniť iba raz, zaškrtnite checkbox, a uložte.
  5. Uložené nastavenie si skontrolujte tak, že pri cene produktu kliknete na ikonku oranžovej ceruzky.
Nastavenie novej ceny.

Produkt sa podľa novej zadanej ceny precení pri ďalšej aplikácii pravidiel v Mergade.

V detaile produktu

Chcete ovplyvniť pricing konkrétneho produktu? Prejdite do jeho detailu. Manuálny pricing nastavíte rovnako ako pri prvej možnosti. V pravom stĺpci uvidíte pôvodnú cenu a ručne nastavenú cenu.

Kde si ručne precenené produkty skontrolujete

Na sortiment, ktorý patrí do manuálneho pricingu, vás upozorní nová detekcia v Diagnostike. Vďaka nej si skontrolujete, ktoré položky sem patria.

Nová detekcia Produkty s ručne upravenou cenou na karte Varovanie.

Okrem toho nájdete v rozšírenom vyhľadávaní na karte Pricing dva nové checkboxy:

  • Pomocou checkboxu Nastavená ručná úprava ceny vyfiltrujete položky, pri ktorých je cena ručne nastavená, ale nie je aktualizovaná. V takom prípade ešte neprebehol pricing a aplikácia pravidiel v Mergade.
  • Ak zaškrtnete druhý checkbox, vyhľadáte položky, ktoré sú už precenené.
Karta Pricing v rozšírenom vyhľadávaní.

Nastavte si exporty konkurencie podľa vašich potrieb

Pricing Fox odteraz ponúka konfigurovateľné exporty, týkajúce sa konkurencie a jej produktov. Ak si chcete vyexportovať informácie o e‑shopoch na rovnakej produktovej karte, zamierte na stránku Konkurencia. V zozname možností nájdete všetky dôležité detaily o vašich protihráčoch na trhu:

  • či majú Overené zákazníkmi alebo Heureka košík,
  • aké majú hodnotenia
  • alebo akú pozíciu v biddingu alebo podľa ceny priemerne obsadzujú a pod.
Export konkurencie.

Určite vás bude zaujímať aj ich sortiment. Export produktov konkurencie vám ukáže, z čoho sa ich ponuka skladá. Zistíte, akú ponúka cenu produktu alebo dopravy, dobu dodania alebo či pridávajú darček a pod.

Export produktov konkurencie.

Mať aktuálne informácie o konkurencii a jej inzercii je dôležitou súčasťou každého podnikania. Vďaka exportom získate prehľad o situácii na trhu. Dáta môžete ďalej spracovať alebo ich z pozície agentúry odovzdať svojim klientom.

 

V tomto release sme sa zamerali na manuálny pricing a nastaviteľné exporty konkurencie. Veríme, že obe možnosti využijete. Budeme radi, keď nám napíšete, ako sa vám s nimi pracuje.

Súvisiace články

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Pricing Fox a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.