Spoznajte nové možnosti editácie filtrov a vyraďovania produktov

V Pricing Foxe sa nezaháľa a po niekoľkých týždňoch predstavujeme ďalší release. Tentokrát sme sa zamerali na zlepšenie práce s produktovými filtrami a pribudli nové možnosti editácie. Čo vás teda čaká v aplikácii?

Editujte uložené produktové filtre

Produktové filtre sú významným pomocníkom pri špecifikácii výberov produktov a aplikovaní pravidiel na ne. Niekedy je potrebné filter zmeniť, tovar špecifikovať inak, konkrétnejšie či obecnejšie. Aby ste nemuseli tvoriť nový filter, môžete si zmeniť ten súčasný a to aj v prípade, že je naň aplikované pravidlo.

Stačí si jednoducho filter otvoriť, vykonať potrebné zmeny a opäť uložiť. Pri ukladaní máte dve možnosti:

  1. uložiť a vytvoriť nový produktový filter,
  2. uložiť a prepísať súčasný filter.
Vytvorenie nového alebo prepísanie existujúceho produktového filtru.

V prípade, že je na pôvodný filter aplikované pravidlo a vy zvolíte prvú možnosť –⁠ uložiť a vytvoriť nový produktový filter –⁠ na tento nový filter nebude pravidlo aplikované. Ak by ste zvolili druhú možnosť, pravidlo bude preceňovať novovytvorený výber produktov.

Ako z filtru vyradiť konkrétny produkt

V rozšírenom vyhľadávaní filtrov pribudla v záložke Produkt nová možnosť vyradenia produktu. Do tohto okna je možné zapísať ITEM_ID jedného či viacerých produktov, ktoré už viac nechcete mať vo filtri. Ak zadávate niekoľko produktov naraz, pamätajte na to, že musí byť na jednom riadku jedno ITEM_ID.

Vyraďovanie produktov z filtru.

Vyraďovanie produktov využijete obzvlášť v prípade, kedy máte na filter aplikované pravidlo, ktoré už na daný sortiment nechcete používať. Týmto spôsobom sa produktu zbavíte a bez nutnosti vytvárania nového produktového filtru.

Vyradiť produkty je možné aj v zozname uložených filtrov. Kliknutím na tlačidlo ceruzky sa zobrazí okno, do ktorého ľahko zadáte ITEM_ID jedného či viacerých produktov.

Vyraďovanie produktov z uložených filtrov pomocou tlačidla ceruzky.

Nová informačná hláška vás upozorní v prípade, že …

Sa pustíte do tvorby preceňovacieho pravidla a budete ho aplikovať na sortiment, ktorý bol vyfiltrovaný na základe údajov zo záložky Pricing v rozšírenom vyhľadávaní filtrov. Je to z toho dôvodu, že ide o pohyblivé hodnoty, ktoré sa môžu meniť pri každom precenení. A vy by ste mali s touto možnosťou počítať.

Záložka Pricing v rozšírenom vyhľadávaní filtrov.

To bola posledná novinka v našom release. Veríme, že vám nové funkcie padnú vhod a budú hojne využívané. A v prípade, že by vás zaujímal stav vášho sortimentu a chceli by ste si ho preveriť, využite náš bezplatný Pricing Audit. Ten vám pomôže vyšperkovať inzerciu k dokonalosti.

 

Súvisiace články