Zbierajte v Pricing Foxe dáta pomocou testovacieho pravidla

Radi by ste vedeli, ako by sa vyvíjali vaše ceny oproti konkurencii? Nechcete však, aby boli ovplyvnené výstupné hodnoty? Nová funkcia pravidiel vám umožní bezpečný monitoring. V článku si prečítajte si o viac podrobnostiach.

Nenápadný checkbox otvára nové možnosti

Spustili ste si aplikáciu alebo by ste chceli skúsiť inú stratégiu precenenia? Pricing Fox vám novinkou umožňuje vyskúšať si automatickú cenotvorbu bez toho, aby ste sa museli obávať zmeny výstupných cien. A nie je k tomu potrebné nič špeciálne. Stačí ísť na stránku Pravidlá a kliknúť na tlačidlo Vytvoriť nové pravidlo. Kritériá si nastavte podľa svojich preferencií a pod políčkom pre vyplnenie názvu nájdete checkbox s popisom Testovacie pravidlo. Nastavenie uložtepočkajte, až začne Líška s hodnotami pracovať.

Pricing Fox berie prioritne tie pravidlá, ktoré sú na najvyšších priečkach. Testovacie pravidlo si teda zaraďte na najnižšie priečky. Inak by sa mohlo stať, že niektoré výrobky z pricingu vypadnú.
Checkbox pre vytvorenie Testovacieho pravidla.

Čo sa po zaškrtnutí checkboxu bude diať? Na stránke Produkty budete mať k dispozícii údaje o cenách a ich pohybe. Jednotlivé produkty majú výstupnú cenu označenú piktogramom oranžového trojuholníka s výkričníkom. Ľahko ju teda rozoznáte a môžete pozorovať, ako by sa pricing vyvíjal a ako by appka ceny počítala oproti konkurencii.

Čo je úplne zásadné – žiadna z týchto hodnôt sa vám nebude prepisovať do e-shopu, ani na Heureku. Dáta sú zobrazené len v rozhraní aplikácie a slúžia čisto k monitoringu či predstave, ako by sa sortimentu darilo.
Prehľad vývoja cien jednotlivých produktov.

Cenotvorba na skúšku v praxi

Pomocníkom vám teda môže byť napríklad v situácii, kedy chcete presvedčiť klientaprechode na pricingový automat alebo novom postupe preceňovania. V pravidle si nastavíte všetko potrebné, zaškrtnete checkbox a necháte dáta načítať. Následne na stránke Produkty vyfiltrujete sortiment podľa testovacieho pravidla v rozšírenom vyhľadaní a v záložke Pricing. Výpis sortimentu potom môžete s klientom osobne prejsť vrátane odporúčaných cien, ktoré vám Líška zobrazuje. Alebo si to ľahko vyexportujete a pošlete mu súbor, napríklad na mail. O exportoch a ako s nimi pracovať sme vám písali v skoršom článku.

Pamätajte, že ak chcete vyexportovať ponuky zobrazené v prehľade produktov, musíte pri vytváraní exportu zvoliť variant Stĺpce z tabuľky. Ak by ste chceli mať v súbore len vybrané stĺpce, kliknite na Vybrať a nastavte si, čo požadujete, vrátane kolónky Testovacia cena.

 

Hlavné informácie k rozšíreniu pravidiel sme si týmto zhrnuli. Ďalšie inovácie postupne implementujeme aj na základe vašich tipov. A v blízkej dobe sa môžete tešiť na dlho pripravovanú novinku, sledujte preto náš blog alebo sociálne siete.

Súvisiace články