Hľadáte vhodný nástroj na automatickú cenotvorbu, alebo ju už nastavujete v našej aplikácii Pricing Fox? Natočili sme desať dielov podcastov na tému nastavenia cenotvorby e‑shopu. V tom jubilejnom zistíte, ktorým stránkam sa oplatí venovať zvýšenú pozornosť a prečo. Na záver sa s vami podelíme o niekoľko praktických rád.
Hosťom desiateho dielu podcastu bol opäť Vladimír Trevisan. Jeho spoločnosť Rigoro pomáha majiteľom e‑shopov s napojením dát od dodávateľov. Prezradil nám, ktoré stránky v aplikácii najčastejšie navštevuje a akým spôsobom pracuje s exportmi.
INŠPIRUJTE SA PRE PRÁCU SO STRÁNKOU PREHĽAD
„Prehľadová stránka je pre mňa skratka, dostávam sa cez ňu rovno na konkrétne položky, ako sú Filtre, Produkty,“ dodáva Vlado. Svoju pozornosť na stránke venuje predovšetkým štyrom grafom, pomocou ktorých sledujem vývoj objednávok v čase.
NEZABÚDAJTE NA DETAILY PRODUKTU
Čo najčastejšie monitoruješ na stránke Produkty?
„Monitorujem tam samotné správanie preceňovania, skontrolujem si to s pravidlom, či mi to spadá do správného pravidla, ktoré mám nastavené.“ Ďalej sa Vlado venuje detailom konkrétnych produktov. Zaujíma ho, ako sa produkt správa, a predovšetkým, čo sa dialo s jeho cenou. Na základe grafu, ktorý stránka ponúka, sleduje z jedného miesta vývoj vstupnej, novej, ale aj nákupnej ceny.
VYTVÁRAJTE REPORTY
„S exportmi pracujem a robím z nich reporty, tento report potom použijem pre klienta,“ vysvetľuje Vlado. Majiteľ vďaka HTML formátu vidí živý pohyb produktov. Každý export je dostupný prostredníctvom odkazu, na ktorom sa dáta pravidelne aktualizujú a klient má k nim kedykoľvek prístup. Aké ďalšie formáty exportov Pricing Fox poskytuje a k čomu ich Vlado využíva, sa dozviete v našom podcaste.
Pustite si všetky predošlé epizódy na našom Soundcloud, Spotify alebo Youtube. Tešíme sa na vás v nasledujúcom diely, v ktorom si povieme o reportingu.