Pracujte vo svojich kampaniach so zlacnením sortimentu a nákupnou cenou

Veľký release aplikácie je práve vonku. Vďaka novým funkciám ľahko prenesiete výšku zliav do ďalších systémov alebo vyfiltrujete produkty podľa nákupnej ceny. A je toho oveľa viac. O aké ďalšie vychytávky sme obohatili appku? Zoznámte sa s novinkami v článku.

Informujte zákazníkov o zmene ceny tovaru

Chcete pracovať so zľavami vo vašom e‑shope alebo v produktových obrázkoch? Pomocou generovania rozdielu cien do elementu to je hračka. Využijete ho napríklad:

  1. Na Heureke

    Na začiatku roka sprístupnila nový tag <SALES_VOUCHER>, do ktorého môžete vložiť informácie o vašich voucheroch. Viac sa dočítate tu.

  2. V produktovom obrázku

    Prostredníctvom Feed Image Editoru automaticky vytvoríte štítky u všetkých produktov. Stačí do appky nahrať element s čiastkou a vybrať požadovanú akciu. Vaše obrázky potom môžu vyzerať takto:

    Produktový obrázok vytvorený pomocou Feed Image Editoru.
  3. V e‑shope

    Overte si, že váš e‑shopový systém podporuje generovanie zliav. Pomocou exportu automaticky nahráte ich výšku do vášho e‑shopu.

Pusťme sa do toho. Postup je jednoduchý:

  • Prejdite do Nastavenia Pricing Foxu.
  • Pokiaľ chcete pracovať s dodávateľskou alebo doporučenou maloobchodnou cenou, vyplňte ju do elementu so vstupnou cenou. Zmena ceny sa počíta ako rozdiel medzi výstupnou a vstupnou cenou.
  • Vyberte element, do ktorého chcete výsledok generovať. Pricing Fox bude potom automaticky dopĺňať do feedu, aké zvýšenie alebo zníženie ceny produktov prebehlo.
Nastavenie generovania rozdielu cien.

Vytvorte pravidlá pre skupiny produktov v rovnakej cenovej hladine

Potrebujete vo svojom pricingu zohľadniť nákupnú cenu? Prostredníctvom nového filtra segmentujte váš sortiment a vytvorte preceňovacie pravidlá podľa rozmedzia nákladov jednotlivých produktov. Poďme sa pozrieť, ako na to.

  1. Otvorte si rozšírené vyhľadávanie na stránke Produkty.
    Rozšírené vyhľadávanie na stránke Produkty.
  2. Prejdite na záložku Feed.

    Ak by ste využili filter v karte Pricing, zobrazia sa len tie produkty, ktoré aktuálne spadajú do pravidiel a sú precenené.

  3. Zadajte rozmedzie nákupnej ceny, napr. 0–20 EUR, 20–50 EUR alebo do 50 EUR, vyhľadajte a výber uložte.

    Vyhľadanie produktov podľa nákupnej ceny.
  4. Na stránke Pravidlá vytvorte pricingové stratégie pre všetky vytvorené filtre podľa vašich preferencií a uložte. 
    Vytvorenie Pravidla.
  5. Skontrolujte si radenie pravidiel. Funguje ako sito. Pokiaľ produkt do pravidla spadne, už neprepadne ďalej.

Nemáte vo svojom feede nákupku naimportovanú? Postupujte krok po kroku podľa jednoduchého návodu.

Zoznam nových vychytávok ešte nekončí

Máme pre vás ďalšie dôležité novinky, ktoré určite oceníte. Vyskúšajte ich v aplikácii a dajte nám vedieť, ako sa vám s nimi pracuje. Líška je bohatšia o tieto funkcie:

  • Pri vytváraní novej pricingovej stratégie nájdete v hornom rohu nové tlačidlá, ktoré vám umožnia jednoducho prepnúť na predchádzajúce a ďalšie pravidlo. Na obrázku vidíte, kde ich nájdete. 
    Tlačidlá na rýchly prechod medzi pravidlami.
  • V exportoch konkurencie zobrazíte na prvom mieste aj váš e‑shop. Uľahčí vám to porovnanie vašej a konkurenčnej ponuky aj vyhodnocovanie cenotvorby.

  • V Diagnostike nájdete u každej detekcie pomocníka. Budete tak okamžite vedieť, čoho sa presne týka. Ak vás zaujíma o Diagnostike viac, pozrite sa na náš seriál.
    Príklad pomocníka v Diagnostike.

Na záver pre vás máme ešte jednu dobrú správu. Predĺžili sme skúšobnú dobu na 30 dní a vy tak môžete testovať appku oveľa dlhšie ako predtým. Veríme, že vám týmto krokom uľahčíme rozhodovanie pri výbere vhodného nástroja. Tešíme sa na ohlasy nielen k vyššie vypísaným vylepšeniam.

Pricing Fox

Súvisiace články

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Pricing Fox a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.