Veľký release aplikácie je práve vonku. Vďaka novým funkciám ľahko prenesiete výšku zliav do ďalších systémov alebo vyfiltrujete produkty podľa nákupnej ceny. A je toho oveľa viac. O aké ďalšie vychytávky sme obohatili appku? Zoznámte sa s novinkami v článku.
Informujte zákazníkov o zmene ceny tovaru
Chcete pracovať so zľavami vo vašom e‑shope alebo v produktových obrázkoch? Pomocou generovania rozdielu cien do elementu to je hračka. Využijete ho napríklad:
- Na Heureke
Na začiatku roka sprístupnila nový tag <SALES_VOUCHER>, do ktorého môžete vložiť informácie o vašich voucheroch. Viac sa dočítate tu.
- V produktovom obrázku
Prostredníctvom Feed Image Editoru automaticky vytvoríte štítky u všetkých produktov. Stačí do appky nahrať element s čiastkou a vybrať požadovanú akciu. Vaše obrázky potom môžu vyzerať takto:
- V e‑shope
Overte si, že váš e‑shopový systém podporuje generovanie zliav. Pomocou exportu automaticky nahráte ich výšku do vášho e‑shopu.
Pusťme sa do toho. Postup je jednoduchý:
- Prejdite do Nastavenia Pricing Foxu.
- Pokiaľ chcete pracovať s dodávateľskou alebo doporučenou maloobchodnou cenou, vyplňte ju do elementu so vstupnou cenou. Zmena ceny sa počíta ako rozdiel medzi výstupnou a vstupnou cenou.
- Vyberte element, do ktorého chcete výsledok generovať. Pricing Fox bude potom automaticky dopĺňať do feedu, aké zvýšenie alebo zníženie ceny produktov prebehlo.
Vytvorte pravidlá pre skupiny produktov v rovnakej cenovej hladine
Potrebujete vo svojom pricingu zohľadniť nákupnú cenu? Prostredníctvom nového filtra segmentujte váš sortiment a vytvorte preceňovacie pravidlá podľa rozmedzia nákladov jednotlivých produktov. Poďme sa pozrieť, ako na to.
- Otvorte si rozšírené vyhľadávanie na stránke Produkty.
- Prejdite na záložku Feed.
Ak by ste využili filter v karte Pricing, zobrazia sa len tie produkty, ktoré aktuálne spadajú do pravidiel a sú precenené.
-
Zadajte rozmedzie nákupnej ceny, napr. 0–20 EUR, 20–50 EUR alebo do 50 EUR, vyhľadajte a výber uložte.
- Na stránke Pravidlá vytvorte pricingové stratégie pre všetky vytvorené filtre podľa vašich preferencií a uložte.
- Skontrolujte si radenie pravidiel. Funguje ako sito. Pokiaľ produkt do pravidla spadne, už neprepadne ďalej.
Zoznam nových vychytávok ešte nekončí
Máme pre vás ďalšie dôležité novinky, ktoré určite oceníte. Vyskúšajte ich v aplikácii a dajte nám vedieť, ako sa vám s nimi pracuje. Líška je bohatšia o tieto funkcie:
- Pri vytváraní novej pricingovej stratégie nájdete v hornom rohu nové tlačidlá, ktoré vám umožnia jednoducho prepnúť na predchádzajúce a ďalšie pravidlo. Na obrázku vidíte, kde ich nájdete.
-
V exportoch konkurencie zobrazíte na prvom mieste aj váš e‑shop. Uľahčí vám to porovnanie vašej a konkurenčnej ponuky aj vyhodnocovanie cenotvorby.
- V Diagnostike nájdete u každej detekcie pomocníka. Budete tak okamžite vedieť, čoho sa presne týka. Ak vás zaujíma o Diagnostike viac, pozrite sa na náš seriál.
Na záver pre vás máme ešte jednu dobrú správu. Predĺžili sme skúšobnú dobu na 30 dní a vy tak môžete testovať appku oveľa dlhšie ako predtým. Veríme, že vám týmto krokom uľahčíme rozhodovanie pri výbere vhodného nástroja. Tešíme sa na ohlasy nielen k vyššie vypísaným vylepšeniam.