Automatický pricing a nové cenové stratégie na Kaufland Marketplace

Pricing Fox je zas o kus ďalej a opäť prináša nové možnosti preceňovania. Tentokrát sa jedná o novinku v podobe Kaufland Marketplace. Nezmeškajte šancu presadiť svoj e‑shop na tejto novinke a predčiť vďaka automatickému preceňovaniu svojej konkurencii.

V predchádzajúcom článku sme predstavili a zdôraznili dôležitosť referenčných cien pri automatizovanom preceňovaní. Teraz sa dostávame do sveta inovatívnych možností s predstavením nového zdroja referenčných cien na Kaufland Marketplace. Tento nový zdroj ponúka širokú škálu možností pre nastavenie optimalizácie cien na základe rôznych podmienok preceňovania, čo vám umožní maximalizovať zisk a optimalizovať cenové stratégie, a to rovno na troch trhoch – českom, slovenskom i nemeckom!
Podrobnosti o možnostiach precenenia aj napojenia na Kaufland sa dočítate nižšie.

Prečo je Kaufland Marketplace relevantným zdrojom pre automatický pricing?

Kaufland Marketplace je nový typ online predajného miesta, kam zákazníci chodia vyhľadávať najrôznejší tovar za čo najlepšie ceny, a preto by ste ani vy nemali zmeškať strategickú príležitosť byť súčasťou tohto obchodného systému.

My v Pricing Foxe tiež nezaostávame. Vďaka tomu poskytujeme široké možnosti na nastavenie rôznych typov stratégií preceňovania, ktoré môžu byť pre zviditeľnenie vášho tovaru na produktových kartách Kaufland Marketplace kľúčové. Podmienok preceňovacích stratégií môžete voliť hneď niekoľko a je možné ich tiež kombinovať.

 


Možnosti podmienok pre tvorbu preceňovacích stratégií na Kaufland Marketplace:

1. Podľa konkurenta: Prispôsobte svoje ceny podľa dynamicky sa meniaceho prostredia svojich najväčších konkuretnov a nepremeškajte tak možnosť presadiť sa so svojím e‑shopom.

2. V Buy Boxe: Získajte konkurenčnú výhodu tým, že nastavíte ceny tak, aby ste mali vyššiu šancu na zobrazenie vášho e‑shopu v Buy Boxe.

3. Na pozícii medzi ďalšími ponukami: Optimalizujte svoju pozíciu medzi ostatnými ponukami (mimo Buy Boxu) na základe cenových stratégií. Zaiste oceníte, či plánujete byť podľa ceny napríklad na prvých pozíciách produktových kariet.

4.  Podľa ceny: Nastavujte ceny na základe cenových hladín, ktoré zodpovedajú vašim obchodným cieľom. Cena sa počíta vrátane ponuky zobrazenej v Buy Boxe.

5. S minimálnou/​ maximálnou dodacou dobou: Prispôsobte ceny podľa možností dodania produktov v čase.

6. S cenou dopravy: Využite cenovú politiku spojenú s dopravou na to, aby ste boli konkurencieschopní.

7. S dobou na vrátenie tovaru: Odlíšte svoj e‑shop na trhu pomocou nastavenia cien podľa doby, ktorú zákazník môže využiť na vrátenie tovaru.

8. S vlastnou dopravou: Výhoda vlastnej dopravy môže pri optimalizácii cenovej politiky tiež hrať dôležitú úlohu.

Ako sa napojiť na nové možnosti precenenia podľa produktových kariet z Kaufland Marketplace?

Skvelou správou je, že je to jednoduchšie, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať! Postup je nasledujúci:

Nastavenie vstupného zdroja dať v Pricing Foxe:

Ak ste si Kaufland nenastavili ako zdroj vstupných dať už pri prvom nastavení, nezúfajte, nikdy nie je neskoro. Stačí si kliknúť na stránku Napojenie av sekcii Zdroje vstupných dát odkliknúť možnosť Kaufland:

 

Vyplnenie potrebných vstupných údajov

 

Pseudonym - do poľa je potrebné vyplniť názov e‑shopu. Dbajte prosím na to, aby názov bol skutočne totožný s tým, čo máte uvedené na Kaufland Market Places. Odporúčame názov vášho e‑shopu z webu Kauflandu skopírovať a do okna vložiť, prípadne skutočne dbať na použitú diakritiku či medzery.

Secret Key + Client Key — tieto údaje nájdete v administrácii vášho Kaufland účtu. Dostanete sa k nim nasledujúcou cestou: Settings -> Shop Settings -> API

Storefrontu — vďaka možnosti Storefront si môžete zvoliť, či chcete preceňovať v rámci českého, slovenského alebo nemeckého prostredia Kaufland Market Places. Ak chcete preceňovať vo viacerých lokalitách Kauflandu, je potrebné vytvoriť nový projekt.

Stav produktu — keďže Kaufland ponúka možnosť predávať nielen úplne nové produkty, ale nájdete na ňom aj tie bazárové, pridali sme možnosť preceňovania produktov podľa cien aj už použitého tovaru. Podobne ako pri možnosti Storefront je možné na jednom projekte navoliť jednu možnosť.

Kontrola hodnoty EAN v Mergado feede

V produktovom feede v Mergade je nevyhnutné mať vyplnené EAN so zodpovedajúcimi hodnotami, čo umožní úspešné napárovanie produktov s produktovými kartami Kaufland Market Places.

A máte hotovo. Môžete začať preceňovať. Pokiaľ máte napojenú vo vstupných zdrojoch aj Heureku, podmienky môžete kombinovať a získať tak ešte väčšiu kontrolu nad vašimi stratégiami.Podmienky môžete kombinovať s ďalšími zdrojmi referenčnej ceny, a to Mergado elementom, o ktorom sme písali v predchádzajúcom článku, so vstupnou cenou a samozrejme.

Možností je teda hneď niekoľko a ešte nekončíme! V budúcich rozšíreniach aplikácie sa môžete tešiť na ďalšie nové zdroje, ktoré váš e‑shop posunú ešte viac!

Súvisiace články

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Pricing Fox a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.