Rozvíjate svoje obchodné stratégie a hľadáte efektívny spôsob optimalizácie ziskov? V Pricing Fox novo rozširujeme možnosti výberu referenčných cien, aby ste mohli lepšie reagovať na aktuálne a dynamické trhové podmienky v akomkoľvek odvetví.
Hoci plánovanie a vytváranie stratégií môže byť náročnou úlohou, v spoločnosti Pricing Fox sa snažíme tento proces čo najviac uľahčiť. Nové alternatívy pre výber referenčnej ceny otvárajú nekonečné možnosti dynamického precenenia. Vďaka tomu sa už nemusíte pri procese precenenia spoliehať na informácie od konkurencie iba v rámci jednej platformy.
Referenčná cena ako najlepší začiatok pre rafinované stratégie
Pri vytváraní automatickej stratégie precenenia je referenčná cena prvým impulzom, ktorý celý proces spustí. Je to východiskový bod, ktorý ovplyvňuje, ako bude Pricing Fox následne pracovať s cenami. Preberá ich, sleduje trhové ceny a upravuje ich podľa vami nastavených pravidiel.
Stále môžete využívať už zavedené zdroje dát z produktových kariet Heureky, ale zároveň môžete využiť svoj vlastný pohľad na referenčnú cenu, ktorý môže vychádzať z prieskumu trhu, vlastnej analýzy konkurencie alebo napríklad zo sledovania správania spotrebiteľov.
Tieto údaje môžete integrovať do aplikácie Pricing Fox pomocou elementov v MERGADE a následne ich aktívne zapojiť do precenenia.
Nové zdroje pre referenčnú cenu tak vnášajú do celého procesu nový rozmer, ktorý vám umožní pružne reagovať na podmienky trhu, a dosiahnuť tak v každom odvetví optimálne výnosy.
Starostlivý výber elementov pre efektívne preceňovanie
Pri výbere elementov ako zdroja referenčnej ceny je však dôležitý skutočne starostlivý výber. Je samozrejmé, že elementy pochádzajúce z MERGADA môžu obsahovať nové a zaujímavé informácie pre preceňovanie, ale je veľmi dôležité dbať na to, aby tieto informácie boli číselné.
Ak hodnota v elemente bude napríklad textová, algoritmus nemusí zareagovať správne a produkty s najväčšou pravdepodobnosťou zostanú na svojej pôvodnej cene.
Referenčnú cenu si zvolíte priamo v nastavovaní pravidla. Ak ste v aplikácii ešte neboli, postup vyzerá nasledovne:
-
Prejdite na stránku
PRAVIDLA
-
Vyberte
VYTVORIŤ NOVÉ PRAVIDLO
:
-
Vyplňte
ZÁKLADNÉ NASTAVENIA
(ak ste tak už neurobili) -
Prejdite v ľavej lište do
REFERENČNEJ CENA
a nastavte si správny element, od ktorého sa nové ceny produktov budú odrážať:
Nové zdroje prinášajú nové možnosti: Práca s nespárovanými produktmi
S príchodom nových zdrojov dát sa otvárajú aj nové možnosti práce s produktmi. Pricing Fox odteraz umožňuje pracovať nielen s produktmi spárovanými na Heureke, ale zaktualizovali sme ho tak, aby mohol efektívne pracovať aj s nespárovanými produktmi.
Nové ceny pre váš e‑shop potom môžete využiť jednoducho vďaka exportu dát, ktorý vygeneruje CSV alebo XML súbor s novými automaticky upravenými cenami. Tieto ceny nemusíte nutne posielať do vášho e‑shopu, ale môžete ich najskôr využiť na analýzu predpokladaného zisku, ktorý dosiahnete vďaka preceneniu na základe tejto referenčnej ceny.
Následne si môžete nastaviť parametre exportu, vrátane už spomínaného formátu, názvu exportu, informácií, ktoré požadujete v exporte zobraziť, alebo početnosť odosielania exportu:
Na čo je dobré využiť vlastné dáta z MERGADO elementu vo feede?
Ak premýšľate o tom, ako efektívne zvýšiť svoje zisky, neobmedzujte sa iba na konkurenčné ceny z Heureky. V Pricing Foxe si môžete zadať vlastné dáta do elementov vo feede a pracovať s nimi ako s referenčnou cenou. Táto inovácia vám umožňuje preceňovať produkty aj na základe vlastných dát, čo môže byť kľúčom k maximalizácii zisku.
MERGADO element môžete využiť napríklad v prípade, že nemáte žiadneho konkurenta pre váš unikátny produkt. Zároveň môžete elementov v stratégii využiť aj viac. To vám umožní kombinovať rôzne zdroje referenčnej ceny a vytvoriť tak komplexné stratégie.