Analýzy a merania sú neodmysliteľnou súčasťou každého procesu. To isté platí aj pri hodnotení úspešnosti pricingových stratégií. Aby ste ich mohli nastaviť a optimalizovať, musíte vedieť, ako správne vyhodnotiť ich doterajší priebeh. Pustite si podcast a zistite, ako na to.
Čo sa dozviete v šiestom diele
Naša Dominika a Vlado z firmy Rigoro vám poradia, aké metriky sú najdôležitejšie a ako vám s výpočtami pomôže Pricing Fox a Mergado. Podelia sa s vami o postupy, ako vložiť náklady do feedu alebo ako pracovať s maržou. Získajte cenné tipy pre váš pricing v ich najnovšom rozhovore.
Obsah
00:00 Úvod
00:18 Ako využijete Mergado na vyhodnotenie úspešnosti pricingových stratégií?
01:31 Aké elementy používa Vlado pri výpočtoch?
04:42 Ako postupovať, ak chcete zistiť, akú máte maržu?
06:03 Akou cestou vložíte náklady do feedu?
06:43 Ako Vlado používa rozpočty v Pricing Foxe?
08:40 S akými zdrojmi môžete pracovať pri analýze konkurencie?
09:28 Záver
V predchádzajúcich dieloch sme prebrali základy automatického pricingu a predstavili sme vám aplikáciu Pricing Fox. Ak ste niektorú časť nepočuli, kliknite na náš blog.
V prípade, že vám napadli akékoľvek otázky ohľadom Pricing Foxu, napíšte nám na podporu.
V ďalšom pokračovaní sa zameriame na analýzu konkurencie, ktorá je kľúčová pre správne nastavenie celej cenotvorby. Každý inzerent by mal mať prehľad o ponukách e‑shopov na rovnakých produktových kartách. Sledujte náš blog a buďte v automatickom pricingu o krok pred konkurenciou.