Líščí podcast o cenotvorbe #2 – V akej fáze je firma pripravená na automatickú cenotvorbu

Rozhodli ste sa, že sa pustíte do automatickej cenotvorby a zaujíma vás, aké procesy musí mať vaša firma zmáknuté? Potom si pustite druhý diel nášho podcastu. Domča s Vladom v ňom zhŕňajú, aké procesy a analýzy by ste mali mať na začiatku pripravené. Taktiež sa delia o cenné rady napríklad ohľadom spárovanosti produktov. Práve nespárovanosť je najčastejší nešvár, ktorý e‑shopy riešia. Chcete mu predísť? Pozrite sa na video.

Obsah:

00:00 Úvod

00:17 Aký je základný stavebný kameň pre automatickú cenotvorbu?

00:47 Je potrebná analýza trhu a monitoring konkurencie?

01:51 Aké procesy musíte mať zvládnuté?

04:56 Aké sú výhody Pricing Foxu?

07:29 Na čo nezabudnúť pri prvom nastavení aplikácie?

09:50 Ako správne produkty spárovať?

12:03 Aké nástroje vám pomôžu so spárovaním produktov?

13:03 Ako je možné využiť Diagnostiku v Pricing Foxe?

14:05 Rady na záver

Čo by mal spĺňať nástroj na automatickú cenotvorbu? Nielen to vám poradí Rigoro vo svojom článku.

Nevideli ste prvý diel? Pustite si ho spätne a zistite, čo môže automatická cenotvorba priniesť, aké sú jej výhody a koľko zaberie času.

Už teraz pripravujeme tretí diel, v ktorom vám podrobne predstavíme našu aplikáciu Pricing Fox. Povieme si, čo nástroj ponúka a ako ho nastavíte.

Súvisiace články

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Pricing Fox a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.